Friday, August 7, 2009

Bowling GPMS Shah Alam @ Summit USJ



GPMS Cawangan Shah Alam telah menganjurkan Pertandingan Bowling Tertutup GPMS Shah Alam di Summit USJ, 6 Ogos lalu. Pertandingan ini merupakan satu usaha GPMS Shah Alam mengumpulkan semula tenaga penggeraknya yang sebelum ini aktif di GPMS Cawangan Khas UiTM Shah Alam.

Yang DiPertua GPMS Shah Alam, saudara Amir Hamzah Ismail berkata, program ini sebagai satu permulaan perjuangan GPMS Shah Alam akan bermula. Sehubungan dengan itu, Amir mengharapkan agar lebih ramai sahabat-sahabat dari GPMS Shah Alam yang satu ketika dulu cukup aktif bersama ketika di kampus untuk kembali menyumbang tenaga dan kepakaran untuk menerukan perjuangan ini.

“Walaupun sedar ramai di kalangan mereka sudah berkeluarga dan mempunyai karier masing-masing, namun menjadi harapan GPMS Shah Alam untuk melihat lebih ramai yang tampil walaupun hanya sekadar memberikan buah fikiran bagi memastikan kesinambungan perjuangan ini tidak berakhir”.

Saudara Mohd Faizal Mohd Salleh, EXCO GPMS Kebangsaan telah menyampaikan hadiah kepada para pemenang.

Tahniah pada saudara Fairoze (Ajak) kerana berjaya menjayakan program kali ini dengan baik, walaupun tidak dapat mengumpul 100% sahabat-sahabat lama, namun ia merupakan satu permulaan yang baik.


GPMS Shah Alam boleh dihubungi di : www.gpms-shahalam.blogspot.com

No comments:

Post a Comment